dimecres, 15 d’octubre del 2014

DIARI CREATIU 26

Aquesta és una entrada més curta de lo habitual però tot té una explicació. Amb aquestes cinc pàgines que us ensenyo avui s'acaba un altre quadern (i ja van tres!)


I aquí les pàgines:

Dia 11
Passió per les lletres



Dia 12
Sense títol



Dia 13
Deixa volar el temps 




Dia 14
Records d'estiu



Dia 15
Festa Major (de Gràcia)



I fins aquí l'entrega d'avui. Ara sembla que porto un bon ritme. A veure si aconsegueixo posar-me al dia. Però no vull dir res perque en qualsevol moment això canvia. Fins aviat!

7 comentaris:

  1. Portes un ritme trepidant!... estas imparable. A mi m'ha robat el cor el que no te titiol. Els colors son expresius i molt potents.

    ResponElimina
  2. No he signat el comentari.... tipic meu! jajajajaja. Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. És igual. Ets la menys anònima de tots els anònims. i no li vaig posar títol perque ja m'agradava així i no volia tapar res amb paraules.

      Elimina
  3. Ostres!!! tres quaderns!! mare meva!!! M'he enamorat de les dues primeres... tinc debilitat per la combinació vermell-negre-blanc... té molta força! I la segona és una combinació que no m'atreveixo mai a utilitzar però quan la veig en altres treballs penso: ostres! queda molt bé! Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, sí, tres quaderns i això que vaig amb retràs. Jo tampoc sóc molt de verds però últimament estic acabant amb tots els meus prejudicis sobre colors. Petons

      Elimina
  4. Tres quaderns???...això és constància, Rosa!!!. Anem pel quart, no??jajaja
    M'agraden molt totes les pàgines. Les dos primeres i les dos del final tenen molta força visual!.
    Petonets i bon cap de setmana!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja estic en el quart Charo. I continuo. Porto 8 mesos fent-lo i acabaré l'any gràcies al vostres comentaris. Un petó i bona setmana

      Elimina