dilluns, 20 d’octubre del 2014

DIARI CREATIU 27

L'última entrada del meu diari era molt curta. Avui tinc moltes pàgines per ensenyar-vos. Per no fer-ho tan pesat us les ensenyaré en dos dies. Aquí teniu les d'avui:

Dia 16
"Sigue llenando este minuto con razones para respirar" (Mario Benedetti)



Dia 17
Últim dia de vacances



Dia 18
Tornada a la feina



Dia 19
Vull escapar!



Dia 20
Enyorança



Dia 21
"Val més fer i penedir-se que no fer i penedir-se" (Nicolàs Maquiavelo)



Dia 22
Cadenes



Dia 23
Cada dia pot ser un gran dia


Demà més.

10 comentaris:

  1. Unes pàgines molt maques!.M'agrada molt la pàgina de les cadenes!
    Petonets i bona setmana!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo. Doncs mira que a mi la pàgina de les cadenes és una de les que no m'agradava gens. Anava afegint coses i... Vaig estar a punt de tornar a donar-li una capa de pintura i tapar-lo tot per començar de nou. Petons

      Elimina
  2. Jo m'he enamorat de la primera i és que m'encanta Benedetti i aquest fons... és preciós!!!! m'ha fet riure el de la tornada a la feina, jo també ho vaig sentir així... fosc i negre, jajaja. Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'encanta Benedetti. I la de la de la tornada a la feina reflectia ben bé el meu estat d'ànim, encara que ha sigut pitjor la segona vegada. El vull escapar també anava per aquí. Petonets

      Elimina
  3. La de Benedetti...l'arrenques i me la dones el divendres..... Jajajajaja es brutal! Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marta, però d'arrencar-la res de res. Com a molt, la pots scrapflitejar o com es digui. Jajaja, ja em semblo a una que jo sé amb les "palabrejas" de scrap.

      Elimina
  4. Mmmmmm…. em quedo amb….totes!!! Bé…vinga escullo vull escapar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Glòria. A mi també m'agrada aquesta pàgina perque després de que em sortís un fons massa rosa pel meu gust i que no reflexava el que sentia perque era el segon dia de feina després de les vacances, penso que amb la quadrícula semblant a les reixes d'una pressó i les petjades que s'allunyen sí que expressa l'estat d'ànim. Petonets

      Elimina
  5. Uf, quina feinada! Ja veig que t'estàs posant al dia!
    A mi m'agrada molt la de l'enyorança.

    ResponElimina
  6. Quina alegria trobar-te per aquí! Sí, ja veus que m'ho he pres en serio això de posar-me al dia. Un petó

    ResponElimina