dilluns, 29 de desembre del 2014

MARCA LLOCS A LA TAULA DE NADAL

Com ha anat la primera part de les festes? Jo aquest any he anat molt atrafegada. Tant que amb prou feines vaig fer uns tags pels regals del Pare Noel com aquest i vaig decorar una mica unes blondes per posar a sobre del plat de cadasqú. Per donar un toc festiu vaig agafar blondes daurades per les dones i platejades pels homes  (encara que les fotos estan fetes amb molta llum i no s'aprecia si és daurat o platejat) amb un cor de fusta folrat de roba. Aquesta és la daurada


i aquesta la platejada


La veritat és que a les fotos es veuen pràcticament iguals però us asseguro que són diferents.

Bé, i ara a preparar uns encàrrecs que em van fer per la fira Pop Up Gràcia i uns detallets per Cap d'Any i Any Nou. Fins aviat.

6 comentaris:

  1. Bé…t’haurem de creure…! Deuen ser diferents…jajajaja
    M’encanten, deuria quedar una taula molt festiva i elegant….
    Un petó…espero que ens poguem veure el cap de setmana….

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, jajaja,de veritat que són diferents, Jo també espero que et puguis passar aquest cap de setmana. Per cert, no sé si ho havia dit, però dissabte al matí, per motius laborals, no hi seré. Però la resta sí. Petonets i bon any

      Elimina
  2. Un detallet molt maco per la taula, me l'apunto!! Bones festes!!! Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Apunta apunta... Jo ha he pres força apunts del teu blog aquest Nadal. Petonets i bon any

      Elimina
  3. Si fas les fotos grans, s'aprecia una miqueta que són diferents!!!jajajaja
    Petonets i molt bona sortida i entrada d'any!. Un 2015 ple de cosetes bones per a tu i els teus!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la intentona Charo. Et desitjo el millor del millor per aquest any que comença. Petonets

      Elimina