dijous, 1 de gener del 2015

FELIÇ ANY NOU

Quan està a punt d'acabar-se el primer dia de l'any no volia deixar que passés sense desitjar-vos un feliç any nou, que estigui ple de creativitat i de felicitat. 

De pas, us ensenyaré les bossetes pel raïm que vaig preparar ahir:


Eren molt senzilles, un simple tag en el que vaig estampar un segell de Scrapgourmand molt apropiat per l'ocasió.


I ara us deixo un avanç d'un projecte que tinc en ment i que suposo que acabaré els propers dies i llavors us l'ensenyaré:



I per avui res més. Només recordar-vos que aquest cap de setmana, dissabte i diumenge, les noies Scrapicua tornarem a ser al Pop up Gràcia. Us esperem.

6 comentaris:

  1. Després d'uns dies de no parar per casa avui puc seure amb tranquil·litat davant del teclat. Ja tinc ganes de saber on aniran a parar tots aquests cors :). Els tags pel raïm xulíssims i molt adients. Que tinguis un any ple de projectes i il·lusions!! Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també et desitjo el millor per aquest any. Petonets

      Elimina
  2. Una tags molt xulos!...aquest segell és molt maco!. Espero que hagi anat molt be la paradeta i ja explicaràs això dels cors!!jajajaja
    Petonets i que et portin moltes cosetes els Mags d'Orient!

    Charo

    ResponElimina
  3. Qué bonitas y originales las bolsas de las uvas!! Feliz año a ti también. Me encantó conocerte la otra tarde. Besos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi también me encantó conocerte. Tendremos que repetirlo con más calma. Besos

      Elimina