dijous, 5 de febrer del 2015

DIARI CREATIU 40... I FINAL

Doncs, sí, hem arribat al final. Amb les pàgines que us ensenyo avui s'acasba el diari creatiu que vaig fer durant tot l'any passat. Al final "només" m'he retrassat un mes i cinc dies. Són aquestes:

Dia 21
Arribada de l'hivern



Dia 22
Aquest any tampoc 



Dia 23
Per Nadal cada ovella al seu corral



Dia 24
Nit de Nadal



Dia 25
Nadal



Dia 26
St. Esteve. Més família



Dia 27
Un parèntesi de descans



Dia 28
Sants Innocents



Dia 29
El meu tresor



Dia 30
Em sento com els 3 Reis Mags



Dia 31
Adèu 2014! Hola 2015!


I s'ha acabat.

Un cop acabat és el moment de fer balanç. Ha sigut un projecte molt interessant i jo estic molt contenta amb ell. Tinc 5 quaderns plens de pàgines fetes amb diferents tècniques amb més o menys encert però el que sí puc dir és que he après moltíssim fent-lo. Ha sigut la meva introducció a l'art journal que a partir d'ara ja no abandonaré. M'ha servit per fer servir segells i troquels que tenia pràcticament oblidats. 
En resum, ha sigut un treball dur, algun dia inclús m'agobiava una mica (però amb deixar-lo i tornar a l'endemà, tot arreglat), però al final molt gratificant.

I ara toca pensar en nous projectes. 
No abandono totalment l'art journal però el faré quan em vingui de gust i sense una periodicitat específica. Inclús tinc alguna idea d'un possible projecte relacionat amb ell.
Vull tornar a fer més targetes que és una cosa que m'agrada molt.
I vull, d'una vegada per totes, començar a fer tots els albums de fotos familiars que tinc pendents, almenys alguns d'ells. 

I abans que tot, el primer que he de fer és fer unes pàgines que falten en aquest diari creatiu que són les que donen pas a cada mes. He deixat les pàgines en blanc i ara toca decorar-les. Quan les faci ja us les ensenyaré.

Per acabar avui vull donar les gràcies a totes les que m'heu seguit en aquest projecte i sobretot a les que m'heu deixat els vostres comentaris i heu expressat les vostres preferències. No us podeu imaginar la il.lusió que em feia llegir-vos. Moltes gràcies i espero que em continueu comentant en els meus futurs projectes.



8 comentaris:

  1. M'encanten les pàgines!!!. Totes molt maques i algunes molt divertides!!jajajaja. M'han fet molta gràcia la 22 i la 30!!jajajaja
    Jo l'any passat volia provar amb l'art journal i no vaig fer res...segueix sent el meu propòsit escraper pendent...
    Bé, aquí continuarem comentant i visitant-te!!!. Ja vull veure els nous projectes, segur que tindran una pinta genial!
    Un petonet XXL!!!!jajaja

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo per les teves amables paraules i anima't amb l'art journal. Ja veuràs que bé t'ho passaràs. Molts petons

      Elimina
  2. La veritat és que ho trobo un super treball. Ha de ser molt gratificant perquè té un feinada de por. És molt xulo, t'ha quedat genial!!!!!.
    Ja tinc ganes de veure la resta de projectes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí. ha sigut molt gratificant malgrat la feinada. Ara estic una mica descol.locada però aviat començaré coses noves i ja les ensenyaré. Petons

      Elimina
  3. Hola Rosa!
    Feia sis entrades que no passava per aquí…! Amb aquest refredat he deixat moltes cose per fer….grrrrr….
    Aquesta vegada no esculliré cap página, les he vistes totes i m’han encantat, són totes boniques, però en són tantes que no puc escullir només una….
    Enhorabona per haver acabat aquesta meravella de diari!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Glòria. M'alegra veure que ja estàs bé del tot. Petons

      Elimina
  4. Bravoooo campiona !!!! Olé tuuu !!! I d'aquesta darrera entrada m'encanta la de l'hivern, la dels Reis i la de les casetes que mooooones !!!

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies wapa. Aquests segells de les casetes m'encanten. Ja els havia posat en alguna pàgina més i els col.loco sempre que puc. Molts petonets i bona setmana!

      Elimina