dimecres, 11 de febrer del 2015

TALLER D'ART JOURNAL

Us vull explicar una mica com va ser que vaig fer aquest taller que no tenia previst perque el camí està ple d'anècdotes.
El divendres de la setmana passada vam rebre una gran notícia, la Raquel de Papers Trencats passava a formar part de l'equip de disseny de Sizzix. La veritat és que em vaig alegrar molt per ella perque es mereix això i molt més. A més de ser una gran creadora i una gran pencaire, és un encant de persona. 

Amb la meva amiga Marta vam decidir que, aprofitant que dissabte feia un taller a Grappa, passaríem a saludar-la i a felicitar-la en persona. Però dissabte al migdia, quan vaig arribar de treballar, a les dues de la tarda, vaig veure que tenia el taller a les 4.30 (ho vaig mirar malament i començava a les 4.00) i que quedaven 4 places lliures (no ho havien actualitzat i només quedava una). Vaig trucar a la Marta i li vaig dir. Ella em va dir que no sabia si s'ho podria organitzar i que ho intentaria. A les 4.00 em va dir que finalment sí podia i vam anar a tota castanya cap a Grappa. Vam arribar allà 5 minuts tard segons el nostre horari i 35 segons l'horari real. La Raquel es va quedar a quadres quan ens va veure aparèixer i li vam dir que anàvem al taller. En realitat només quedava una plaça lliure però ens van encabir a les dues i van poder fer el taller. Vull agrair molt, però que molt, a la gent de Grappa les seves atencions (els vam fer anar de corcoll amb el material) i a totes les noies del taller la seva acollida a les tardones.

Va ser una tarda especial, fent art journal rodejada de bona gent, amb molts riures i amb una profa inmillorable. No vaig acabar tot el quadern però vaig fer una bona part i la resta l'he acabat a casa. I ara que ja el tinc us l'ensenyo. Algunes pàgines són copiades totalment (o el més fidelment que vaig poder) de la Raquel, altres estan inspirades en pàgines seves i altres totalment inventades per mi. Però no us diré quines són cadasqunes. Jajaja
Va, ja us ho ensenyo:










Estic encantada amb el meu art journal i amb la tarda que vaig passar. Espero repetir-la aviat.

8 comentaris:

  1. Quina xulada de quadern!. La porta i la contraportada m'agraden molt i el seu interior també!. Què bé que puguesiu finalment anar i el millor gaudir de tot l'ambient que es crea als tallers!!!. La Raquel és molt maca, dóno fe!
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja mooooltes gràcies Charo tu també ho ets !!! I jo dóno fe ;-) Petonets

      Elimina
    2. Sí, sí, les dues sou estupendes! Gràcies Charo pels teus comentaris. Petons

      Elimina
  2. Rosa t'ha quedats ESPECTACULAR !!! M'encanta toooot perquè l'has fet teu !!! Que és el més important !!!
    Moltes, moltes gràcies per les teves paraules i per la sorpresa tan agradable que em vàreu donar em vau fer mooolt i mooolt feliç !!! Subidón a tope amb amigues com vosaltres !!!!

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per nosaltres també va ser una tarda molt especial. I a sobre de record ara tinc aquest album que m'encanta i que porta una part de tu. Sempre que l'obri, recordaré aquella tarda tan maca. Petonets i bon cap de setmana!

      Elimina
  3. Es ben cert que estem com dues regadores... Va ser decidit i fet! Sense plans ...enga a lo loco! A vegades a la vida cal fer les coses sense donar-hi gaires voltes...de forma impulsiva com quan erem MES joves...(es nota que he pillat teclat de l'ordinador eh!). Va ser una tarda molt divertida que vam CAPEAR EL TEMPORAL com vam poder. T'ha quedat precios! i la pagina de la Caseta m'encanta...Tens sort que no tinc blog i no publicare la meva versio de l'Album...aixi no sabran mai quines pagines son les de copiright teu jejejejejejeje.Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, sí, a veure quan et decideixes a obrir-lo i a ensenyar al món les teves creacions. Sort que jo soc una "enchufada" i les puc veure en vivo i en directo. Jajaja

      Elimina
  4. Ostres t'ha enganxat això de l'art journal. M'alegro que puguessis anar al taller i que t'agradés tant.
    La veritat és que és molt xulo.

    ResponElimina