dimarts, 21 d’abril del 2015

LLIBRES PER SANT JORDI - 5

Aquesta és la darrera entrada sobre llibres per aquest Sant Jordi. Avui li toca el torn als llibres que no són purament de scrap però que ens ajuden i són els llibres de lettering i doodling.

- "Creative doodling & beyond" - Stephanie Corfee



- "Doodles of doodles"



- "Joy of zentangle" 



- "Zentangle a tu alcance" - Kass Hall - Ed. Drac



- "Directorio de caligrafía" - David Harris - Ed. Acanto


- "Hand Lettering" - Marci Donley, DeAnn Singh



- "Creative Lettering" - Jenny Doh



- "Typography sketchbooks" - Steven Heller, Lita Talarico



I, per finalitzar, un llibre que, encara que no sigui un llibre de scrap, sí que te alguna relació i que jo tinc al mateix prestatge:


- "Empaquetado creativo" - El tarro de ideas - Ed. Aguilar


3 comentaris:

  1. Ostres! quins llibres més xulos!!! els de lettering me'ls apunto perquè em crida molt l'atenció i tinc molta feina per fer... :). Els tens tots??? Petonets

    ResponElimina
  2. Sí, és un altre dels meus vicis. I aquest dels llibres encara és anterior al del scrap. Jo, encara que tingui els llibres de lettering, també tinc aquesta assignatura pendent. Petons i bona diada de Sant Jordi!

    ResponElimina
  3. Una bona biblioteca scrapera que tens, Rosa!!jajaja. L'últim si que té molta relació amb l'scrap, la veritat!
    Petonets!

    Charo

    ResponElimina