dijous, 9 d’abril del 2015

LLIBRES PER SANT JORDI

Per mi abril és el mes de Sant Jordi. A la que comença el mes començo a pensar en els punts de llibre, en roses, en dracs...
Anteriorment ja he fet alguna entrada parlant de llibres de scrap però ja no sé dels que he parlat i dels que no. Per això d'aquí a Sant Jordi us ensenyaré els llibres que tinc jo per donar-vos idees per si us interessa algun.

Començo pels més generals:

- "Guía práctica del scrapbooking" - Alison Lindsay - Ed. Libsa



- "Manual práctico para embellecer con scrapbooking" - Sherry Steveson - Ed. Drac





- "La hora del scrapbooking" - Kathy Fesmire - Ed. Drac



- "The encyclopedia of scrapbooking. Tools & tecniques" - Susan Pickering Rothamel



- "Nuevas técnicas de scrapbooking" - Martine Carlier, Marie-Sophie Simon. Ed. Drac



- "Scrapbooking: pure inspiration" - Ed. Fleurus




- "Scrapbooking. Inspiration & tecniques" - Celine Navarro


- "Scrap créatif" - Karine Cazenave



Tots aquests són tractats generals en els que es dona explicació sobre materials i eines que es fan servir al scrapbooking. També ens mostren alguns projectes i ens ensenyen algun truc nou. No parlo de cada un en particular perque si no les entrades es farien interminables. Si teniu alguna pregunta, deixeu-la als comentaris i intentaré contestar.


2 comentaris:

  1. Gràcies per la recomanació, Rosa!. Jo tinc el segon que has posat!
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res. Charo. Jo em sembla que aquest que tens és el primer que vaig comprar. Un petó

      Elimina