dimarts, 9 de febrer del 2016

TARGETA DE CORS - 2

Avui us porto la segona targeta amb temàtica "cors" que vaig fer dissabte passat. 


Com veieu, vaig continuar jugant amb la mateixa gama de colors. Aquí falta el craft però tenim de nou el blanc, el vermell i el negre, que és una combinació que m'agrada molt.

En aquesta he jugat amb dos troquelats en cartolines de diferents colors fets amb un troquel de My favorite things.



I per posar el missatge m'agradava aquest troquel de Tim Holtz de Sizzix però hi havia el problema que a dins no m'hi cabia cap missatge tipus "t'estimo" o "tu i jo" però rebuscant vaig trobar aquest "-bla, +cor" de Sweet Moma. El problema va ser que a l'intentar fer embossing amb pòlvores blanques va quedar una mica emborronat perque era una cartolina amb textura. Però s'entén, oi?


I per acabar un fals cosit amb retolador de gel blanc.

A mi m'agrada el resultat, tot i "l'emborronament". I a vosaltres?

Demà... més!

4 comentaris:

  1. Mare meva!! estic fora tres dies i tu no has parat!!!! A mi també m'encanta!!! els troquels són xulíssims i el segell molt original! Sempre he pensat que la combinació negre-vermell té una força molt especial. M'encanta! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, últimament m'ha donat la febre dels cors. Tant veure blogs de seguidores de Sant Valentí i m'he contagiat. Però tranquil.la que aviat se'm passa i passo a altres coses. Aquest troquel és de My Favorite Things i realment és una sanefa de cors i uns cors "sueltos" i m'encanta la forma! i el segell forma part de un set de Sweet Moma, marca que he descobert últimament i que també em sembla molt interessant. Petonets

      Elimina
  2. Fan total d'aquest segell del -Bla!!!jajajajaja: La targeta és fantàstica!!!!!
    Petonets, reinona!jajajaja

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo. Respecte al segell, llegeix el que l'he contestat a la Montse en el comentari anterior. Ho dic per no repetir-me. I m'ha encantat lo de reinona. Jajaja. Molts petonets

      Elimina