diumenge, 15 de maig del 2016

TARGETA D'ANIVERSARI PER LA JÚLIA

Avui la meva filla ha fet 15 anys i (com no?) l'he fet una targeta de felicitació a la que hi havia un element que a ella li encanta... un unicorn.


Sobre una cartolina blanca he treballat amb Brusho de color blau (comprat a la darrera fira de Sitges i amb els que estic experimentant últimament) i aigua. En una altra cartolina blanca he estampat l'unicorn i l'arc de Sant Martí amb uns segells del mateix set de Paper Smooches. Els he pintat amb colors aquarel.lables i els he retallat. Després els he enganxat amb foam per donar volum i a continuació he enganxat també la banderola amb el text.




I el missatge continuava a l'interior:


He troquel.lat un 15 amb un troquel de My Favorite Things i l'he fet servir com espelmes dibuixant la metxa i la flama. Per simular el foc he fet servir Stickles de color vermell.


Al mateix temps que aquesta targeta he fet una altra per una amiga però ja us l'ensenyaré a una altra entrada. Que tingueu una bona setmana!

2 comentaris:

  1. Moltes felicitats per la Júlia!! mare meva! 15 anys ja!!! tot passa volant! La targeta és una monadaaaaaa! m'encanta aquest unicorn i l'arc de sant Martí i el fons i ... tot? :). Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse! I sí, el temps passa volant! El segell de l'unicorn el vaig comprar especialment pensant en la Júlia perque li encanten. I aquesta era una bona ocasió per utilitzar-lo. Petonets i bona setmana!

      Elimina