dilluns, 20 de juny del 2016

AGENDA CREATIVA 40

Un nou dilluns i una nova entrega de l'agenda. La penúltima ja. Avui comença l'estiu, demà s'acaba el curs escolar i diumenge acabaré aquesta aventura que vaig començar el setembre passat. Ara us ensenyo la setmana passada:


Dia a dia:


Plantilla de Tim Holtz, segell de Pinkfresh i un diecut de Pampy.



Fons amb neocolors i segells de flors de Paper Smooches.



Fons amb neocolors i segell de Paper Smooches.



Plantilla de Tim Holtz i diecut de Simple Stories.



Segells de Paper Smooches i un alfabet troquelat amb uns troquels de Die-versions.



Fons fet amb neocolors, on he estampat un segell d'estrelletes de Meli-melo amb tinta blanca (encara que pràcticament no es veuen i per això he pintat els puntets amb un retolador de gel lila) i dos diecuts.

I aquí ho deixo per avui. Que tingueu una bona setmana i un bon principi d'estiu!

2 comentaris:

  1. Com sempre unes pàgines amb dies molt variats!. M'ha fet gràcia la granota i m'ha agradat molt el segell de flors (per cert, l'altre dia vaig posar al meu twitter la frase "de tanto cuento"!!jajajajajaja).
    Sobre l'agenda i que arriba al seu final...has d'estar contenta que és un projecte que has portat cada setmana "a rajatabla"!. El següent curs faràs la agenda una altra vegada o ja tens una altra idea al cap???
    Petonets i bona setmana!!!



    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo. Encara no sé si l'any que ve ho tornaré a fer. La veritat és que m'ho he passat bé fent-lo però no m'acaba de convèncer el format. Aquesta agenda era una agenda escolar "aprofitada", la qual cosa no em permetia utilitzar certes tècniques, ni pintures... però trobar una agenda amb paper més gruixut ho veig complicat. No sé, a lo millor me`n fabrico jo una o faig pàgines sueltes. No sé... tinc tot l'estiu per reflexionar i al setembre decidiré. S'accepten sugerències. I sí, estic contenta per la meva continuitat. Però és que quan començo una cosa acostumo a acabar-la. Sóc molt tossuda! Jajaja. Petonets i bona setmana per tu també! I bon estiu! (A veure si aquest any no passem tanta calor, eh?)

      Elimina