dijous, 9 de juny del 2016

COMPRES DE SCRAP LOW COST

Fa molt de temps que no parlo en aquest blog de les meves compres, encara que indirectament puc dir que he utilitzat tal o qual producte comprat en tal o qual botiga. Però avui us vull ensenyar una sèrie de coses que vaig comprar ahir en una botiga acabada d'inaugurar al centre de Barcelona. Es tracta de la botiga holandesa Hema. Jo vaig conèixer aquesta cadena l'estiu passat a Berlin i ahir (quan estava de compres amb la meva filla) em vaig trobar que havien posat una a Barcelona i vam entrar a tafanejar una mica. Us puc dir que la secció de papereria és magnífica i que (com no?) no vaig poder sortir amb les mans buides. 

En primer lloc vaig comprar washis (ja, ja ho sé, que tinc moltíssimes, però eren tan mones i tan barates...!)



Les primeres són de la mida més habitual i les segones més estretetes. Cada pack val 1 euro. 

He enganxat un tros de cada una en un paper blanc perque veieu bé el dibuix.



Després vaig comprar post-it a conjunt amb aquestes washis.



També a 1 euro cada pack.

I aquest llibret de post-it:



Aquest em va costar 1.75.

A joc també vaig comprar etiquetes:



Van 2 fulls en cada paquet i també valen 1 euro.

I aquestes etiquetes transparents:



Els 8 fulls formen part del mateix paquet i val 1.50 euros.

També vaig comprar uns botons a 1.25 el paquet:


I tot això tenint en compte que teniem pressa i que no ens podiem parar gaire.

Abans havíem passat per un Ale-hop i ja havia comprat unes altres washis:



Aquí el paquet valia 2 euros i crec que porten la meitat de metres que les d'Hema que són 8 m, aquestes no ho posava.

I fins aquí la meva entrada de compres amb la que torno a l'esperit del meu altre blog aparcat (Scrap al dia). Espero que us hagi agradat. Fins aviat!

4 comentaris:

  1. Ai, senyor!!!. Que no em posint una botiga Hema a Tarragona que "arraso"!!!jajajajaja. I mira, tinc una botiga Ale-hop a Tarragona i mai havia vist que tinguessin res d'scrap i just ahir va posar aquests washis la noia del Rincon de Rilla i ara tu!!jajajaja
    Petonets i bon cap de setmana!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que jo sàpiga els d'Hema només tenen botigues de moment a Barcelona i a Madrid però tot arribarà. Si no, mira Tiger. A Barcelona hi ha ja unes quantes. I és curiós però el primer Ale-hop que vaig trepitjar va ser a Tarragona. I de scrap jo només he vist les washis. Petonets i bon cap de setmana!

      Elimina
  2. Nena si que t'has firat!!!. Doncs ara et toca anar a una botiga que hi ha al C/Rocafort, 117 de manualitats que diuen que es traslladen i està tot rebaixat!!!. Es diu Haztusmanualidades.es, jajaja.

    Per cert, Charo ara no només hi ha l'Ale-hop a Tarragona sinó també un Tiger!! jo encara no hi he anat, però por em fa el dia que hi posi un peu dins.

    Gemma.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina alegria tornar a trobar-te per aquí! Doncs hauré d'anar a fer una ullada a aquesta botiga un dia d'aquests. I al Tiger sóc incapaç d'entrar sense comprar res, ni que sigui un boli, Jajaja. Petonets i bona setmana!

      Elimina