dimarts, 24 de gener del 2017

AGENDA GENER - 2

El cap de setmana passat vaig aconseguir acabar totes les pàgines de l'agenda i vaig aconseguir posar-me al dia. Però ni diumenge ni ahir vaig poder fer les fotos degut a la grisor dels dies. I avui que sembla que el temps ens ha donat una petita tregua he aprofitat per fer les fotos per ensenyar-vos més dies de gener. Aquí els teniu:











Com podeu veure el fred també ha sigut el tema d'aquests dies. Espero mantenir el ritme d'aquests últims dies i tornar aviat amb una nova entrega. Fins aviat!

4 comentaris:

  1. Ostres!!! t'admiro per la constància que tens en l'agenda i "l'obligació" d'scrapejar i desconnectar del món! Són totes molt xules les pàgines però m'encanta el fons del 14 de gener i el del 16, són una passada. I m'he quedat al·lucinada amb la noia del 19, això no deu ser pas un segell, no? seria enorme!! A continuar amb la inspiració!!! Mil petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. El fons del dia 16 que dius és un segell de fons que m'encanta i que ja he utilitzat altress vegades a l'agenda. I la noia del dia 19 quan et digui d'on l'he tret, no t'ho creuràs. Està retallada d'una bossa regal de la llibreria "Casa del Libro" on vaig comprar varis llibres per regalar aquest Nadal i em va agradar aquest dibuix i me'l vaig guardar pensant que alguna cosa faria amb ell. Amb el fred que feia la setmana passada (i que continua fent) vaig trobar que era el moment de treure'l. Petonets i ànims, que demà ja és divendres (tot i que jo treballo dissabte, buaaa!)

      Elimina
  2. Dic com la MOntse, el segell (?) del dia 19 de la noia m'ha deixat meravellada!!!!!OMG, quina xulada!!!
    I mira el que són les coses...la frase de "que todo fluya..." la vaig posar l'altre dia al meu twitter perque em va agradar molt quan la vaig trobar per internet!jajajaja
    Per cert, et va agradar Scaramouche?...jo la vaig veure l'any passat el dia de la Mercè i vaig gaudir molt!!!!
    Petonets i bon dijous!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. A la resposta a la Montse pots llegir l'origen de la noia del dia 19. Veig que us ha agradat tant com a mi. Si ho arribo a saber, demano unes quantes bosses més (jajaja!) perque vaig comprar una pila de llibres. I a mi també em va agradar molt la frase aquesta i de seguida que la vaig veure vaig pensar que havia d'estar a l'agenda. I Scaramouche ens va agradar molt a tots. Era un regal de Reis i la veritat és que el vam disfrutar molt. Petonets i bon cap de setmana, que ja el tenim en portes.

      Elimina