dilluns, 2 de gener del 2017

DECORACIÓ DE LA TAULA D'ANY NOU

Seguint amb la tongada de dinars familiars, avui us vull ensenyar el que vaig preparar per guarnir una mica la taula del dinar d'Any Nou. Es tracta d'una funda per posar els coberts per cada un dels comensals.



Aquesta és una versió adaptada del tutorial que va fer Raquel Reyes pel DIY Club i que podeu veure aquí.

Vaig fer servir el craft igual que ella i mitja blonda amb un llacet de cordillet a sobre, però vaig canviar la part inferior, sustituint-la per un missatge de Bon any nou estampat amb un segell de La vida en scrap i fent embossing en calent amb pòlvores daurades i vaig afegir uns quants lluentons negres, daurats i platejats. Si vau veure els recipients del raïm que us vaig ensenyar ahir, veureu que estan en la mateixa línia brilli brilli, cosa gens habitual en mi i que només em permeto al Nadal. 



I ara ja només ens queda la festa de Reis. Espero poder preparar alguna cosa també per la taula del dinar que tinc a casa però no sé si tindré temps aquesta setmana amb la preparació del dinar i les últimes compres de regals. Si ho aconsegueixo, no dubteu que us ho ensenyaré.


2 comentaris:

  1. Quina monada!!! m'he mirat el vídeo i és genial!! molt bones idees!! Segur que tens temps per fer alguna coseta per a Reis, jo espero veure-ho, eh? Per cert... molt bon any!!!! :) Molts petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, la veritat és que la Raquel és una font d'inspiració constant. I lo de Reis, ja veurem, perque tinc una pila de coses a fer aquesta setmana. Però s'intentarà! Petonets

      Elimina