dilluns, 6 de març del 2017

AGENDA FEBRER - 3 I TAPES

Per començar la setmana vinc amb una entrada una mica llarga. En primer lloc us volia ensenyar els últims dies de febrer de la meva agenda, que van ser uns dies tristos i amb poques ganes de fer res. Però un s'ha de sobreposar a tot i seguir endavant. Bé, no m'enrotllo més i aquí els teniu:









I fins aquí la primera etapa de la meva agenda, perque avui us vull explicar més coses relacionades amb la meva agenda. 

Al mes de setembre, quan vaig començar l'agenda vaig comprar una llibreta amb paper de 140 g i vaig pensar que seria perfecta per això. Era una com aquesta:


Bé, no ha sigut perfecta però m'ha anat força bé. El problema és que a mida que anava avançant la llibreta s'anava engreixant i l'espiral se li va quedar petita. Vaig desmuntar-la, vaig comprar una altra espiral més ampla i la vaig tornar a enquadernar. Tot i així vaig veure que no m'agafaria totes les pàgines i vaig decidir treure'n unes quantes. Llavors, en Ramon em va donar la solució: posar en aquesta llibreta els primers sis mesos de la meva agenda i continuar amb una altra llibreta els següents sis mesos. I això és el que he fet. I ara, amb el mes de febrer, hem arribat a aquests sis mesos i he donat per acabada la llibreta. I, per acabar-la del tot l'he decorat les tapes. I aquest és el resultat:


i per darrera:


Alguns detalls:





La propera vegada que posi una entrada de la meva agenda ja no serà aquesta llibreta, sinó una de nova que vaig començar a omplir el dia 1 de març.

Si heu arribat fins aquí, moltes gràcies per la vostra paciència i us anuncio que demà tornaré amb el tag d'aquesta setmana perque ara que m'he posat al dia espero no perdre el pas. 

Que tingueu una bona setmana!

4 comentaris:

  1. M'agrada molt la decoració de les tapes, Rosa!. Aquest color i la combinació del blanc i del negre, queda genial!!!. I el segell de la "goterada" és molt xulo!!!!. Dels fons, el del dia 24 el trobo potent!
    Petonets i bona setmana!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies. La veritat és que em sento força satisfeta d'aquestes tapes. Tots els segells de taques són del mateix set que és de Kaisercraft. I el fons del dia 24 que dius és una suma d'experiments un a sobre de l'altre. Volia posar algun missatge però vaig pensar que amb totes les capes que portava ja hi havia prou. Petonets i bona setmana per tu també

      Elimina
  2. Unes pàgines xulíssimes!!! em quedo amb la de think big, el fons és una passada! però les tapes... ostres! són una meravella!!!! ja esperem la propera llibreta :) Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. He de confessar que a mi també m'encanten les tapes. Jajaja! Petonets

      Elimina