divendres, 17 de març del 2017

FIRA SCRAP+ SITGES 2017








Aissh! Per fi ha arribat el dia que comença la cinquena (cinquena ja, eh?) edició de la Fira Scrap+ de Sitges i jo no volia ni me la podia perdre. Malgrat que sigui dia feiner, com només treballo als matins, al migdia marxaré cap allà. I podré passar tota la tarda comprant (segur que més del que ja tinc previst a la meva llista perque ja se sap que la carn d'una scrapera és mooolt dèbil quan es tracta d'una fira de scrap) i saludant a amigues que fa temps que no veig i que tinc moltes ganes d'abraçar. També espero conèixer a alguna scrapera que vingui de més lluny i que no he tingut la possibilitat de conèixer abans. Això és una de les coses que més m'agrada del scrap, el compartir-ho amb gent tan boja com tu per uns papers o uns segells o unes washi-tapes o... o... Hi ha tantes coses que ens agraden! En fi, que estaré tota la tarda d'avui per la fira. He vist que algú havia proposat portar un senyal identificatiu per donar-nos a conèixer però la veritat és que a mi em fa una mica de vergonya això. En fi, no sé que faré.

Per si no hi ha prou, tornaré a ser-hi dissabte. Per motius familiars no podré estar al matí però sí que hi  seré a la tarda, per tal d'aprofitar per quedar-me al Nexus, una activitat que em sembla de lo millor de la Fira ja que et dóna l'oportunitat de retrobar-te amb velles (i belles) amigues i de fer-ne de noves. A més aquest any aquesta activitat estarà dirigida per la Lola Fons (a la que no conec personalment però m'agradaria molt conèixer) i la Sílvia Grau (a la que sí conec i admiro i estimo moltíssim). 

Bé, ja us he explicat els meus plans per aquesta fira. Només em queda dir-vos que, un any més, em van oferir la possibilitat de participar a l'exposició Art+ amb un layout i que allà estarà penjat el meu treball.

Espero que disfruteu molt de la fira i jo us explicaré la setmana que ve com ha sigut el meu pas per la fira.

2 comentaris:

  1. Ens veiem d'aquí a unes horetes!!! què bé!!!! Petonets

    ResponElimina
  2. Ei, espero veure't a la fira!. Arribaré a partir de les 16h. Imagino que ens veurem perque no és una fira molt gran!
    Petonets!!!


    Charo

    ResponElimina