dijous, 10 de març del 2016

AGENDA CREATIVA 25

Aquesta setmana vaig amb una mica de retràs. Entre la ressaca de la fira (sí, sí, també tinc pendent la crònica) i assumptes familiars varis se m'han anat passant els dies, però encara que sigui a mitja setmana us vull ensenyar la meva agenda de la setmana passada.



I en detall:


Fons fet amb una plantilla de La pareja creativa i un segell de Kesi art.



Dues tires de washi-tape de Tiger i un segell de Personal Mark. La lletra borrosa de la frase no és deguda a un Parkinson incipient sino a que la vaig escriure amb un retolador que quedava molt claret i no es llegia bé i la vaig repassar amb un altre retolador negre però repassar exactament una lletra manuscrita em resulta com bastant impossible com és evident i queda una mica "chapucilla".



Fons fet amb una plantilla de Studio Calico, un segell de Kesi art i unes enganxines.



Segells d'Infinimentscrap estampats en diferents colors i repassats amb retoladors i títol amb uns segells de Paper Smoches.



Fons fet amb neocolors i segells de Lora Bailora (estrena d'uns segells comprats a la fira de Sitges).

I fins aquí l'entrada d'avui. Ara recordo que a més de la crònica de la fira de Sitges també tinc pendent ensenyar la tapa de l'agenda. Continuarà...

4 comentaris:

  1. Aish que se t'acumula la feina, jejejeje... m'ha encantat el segell de when life gets you... és genial! i un bon missatge, me l'apuntaré en gros per fer-li cas quan estic saturada de tot :). Ja tinc ganes de veure aquesta crònica!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, aquesta setmana ha hagut una acumulació de coses familiars i a més la feina de casa enraderrida del cap de setmana de fira. En fi, espero posar-me al dia abans del proper cap de setmana. I el segell aquest que t'agrada forma part d'un set que vaig comprar a Kimidori que m'encanta i a molt bon preu. Semblo un agent comercial, oi? Jajaja. Petonets

      Elimina
  2. M'encanta l'últim fons amb els segells de la Lora Bailora!!!. Estem pendent de la crònica per veure que t'ho vas passar genial!!!jajajaja
    Petonets i bon cap de setmana!!!

    Charo

    ResponElimina