dilluns, 14 de març del 2016

AGENDA CREATIVA 26

Avui faig un paréntesi en la crònica de la fira de Sitges per ensenyar-vos l'agenda de la setmana passada per tal de no endarrerir-me.


I dia a dia:


Aquí tot és d'elaboració pròpia. Ja es nota, no?



Aquest segell forma part d'un cub les cares dels quals porten totes dibuixos tan macos com aquest de dones i m'encanta però no sé la marca. Crec que és alemany.



Fons amb neocolors i estrena d'un abecedari de Meli-melo comprat a la fira de Sitges. Com no tenia abecedaris (pobreta de mi!) em vaig comprar dos més. Per les que no ho capteu, és una ironia. Jajaja. Tinc un album ple de segells d'abecedaris de tot tipus.



Fons fet amb tinta distress i una plantilla de TCW.



Cinta adhesiva de Lidl i dos post-it.



Fons fet amb una plantilla d'Echo Park i segell de Stampam també comprat a Sitges.

I fins aquí l'agenda. Demà continuem amb la crònica de Sitges.

2 comentaris:

  1. Molt xules les pàgines, però la que més m'ha agradat és la d'elaboració casolana :) m'ha encantat la idea del teló del teatre i les màscares!! Petonts i bona setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb una filla que sent una gran passió pel teatre fa molt de temps que busco uns segells d'aquestes màscares i com encara no els he trobat, vaig decidir dibuixar-les jo mateixa i retallar-les (perque el dibuix era fàcil, eh?) Aquest dia la meva filla feia una representació teatral i volia que quedés el record. Petonets

      Elimina