diumenge, 13 de març del 2016

FIRA SCRAP+ DE SITGES 2016 - COMPRES

Sí, sí, per fi arriba. Aquest any m'ha costat posar-me a fer la crònica però, avui, aprofitant el diumenge, he decidit que em posava. 

Per començar, he de dir que, com sempre, la organització va aconseguir un any més fer una fira meravellosa. Gràcies Esther Segura i col.laboradors.

I ara us explico la "meva fira". Aquest any, com ja us vaig explicar, per motius laborals, no podia anar el dissabte com sempre he fet. Això té una part positiva i una part negativa. 

Per una banda no vaig poder assistir a Nexus+. Era la primera vegada que m'ho perdia i em va fer especial ràbia perque estava conduit per les meves admirades i estimades Raquel Reyes i Aurora Almunia. A més no vaig poder coincidir amb amigues que van el dissabte i em vaig perdre l'estona de cafè i xerrada amb elles. 

Però per una altra banda vaig decidir anar divendres a la tarda i cara a compres era molt més tranquil i relaxat. El problema és que això d'anar sola i al meu aire va fer que pogués mirar molt més i que comprés molt més. Jo portava una llista de la compra però vaig comprar lo de la llista i un munt d'afegits. No us puc ensenyar tot el que vaig comprar perque no vaig fer fotos el mateix dia i ara ja està tot endreçat al seu lloc. Però us puc dir que les grans estrelles van ser els segells, amb les novetats de Lora Bailora i els segells de la marca Carabelle, que sí abans m'agradaven, ara em tenen totalment enamorada. A més vaig trobar molt interessant el stand de Marakiscrap que, per mi, era el que tenia coses més novedoses. També vaig picar amb alguns dels  nous troquels de Marta Juez per Basiccrea i els segells de Meli-melo que havia reservat prèviament (encara que em va saber molt de greu perdre'm la seva presentació el dissabte). Vaig complir amb el meu propòsit de no comprar més papers, excepte amb els d'Alicia Artigas de Collage de memòries (i aquests els vaig comprar dobles perque m'encanten!) i els nous de la col.lecció de cuina d'Anita y su mundo per fer un receptari que tinc en ment des de fa anys (a veure si ara ho aconsegueixo!). En fi, que vaig venir amb una bossa ben plena i una butxaca ben buida.

També vaig aprofitar per xerrar amb algunes amigues que vaig anar trobant i per passejar al costat del mar. Feia una tarda esplèndida. És la primera vegada que hem tingut bon temps en aquesta fira i això ha fet que encara fos més agradable, tot i que jo sempre m'ho he passat molt bé. Però com sóc un autèntic desastre no vaig fer cap foto, ni de la platja ni de les amigues, però si voleu veure fotos hi ha moltes penjades en diferents blogs i especialment al blog Scrap + Sitges.

He decidit que explicar tot el que va ser per mi la fira en una sola entrada, era massa per vosaltres i per mi i per això ho faré per parts. Avui us he explicat la part de compres. Faré una altra entrada pel taller Edu+ i una altra per l'exposició Art+, a la qual vaig participar amb un layout. Continuarà...


4 comentaris:

  1. Ai mare, quin perill amb les compres, eh???. Jo alguna vegada he anat un divendres matí i quina diferència per poder mirar i remirar tranquil.lament!. Això sí, no veus a molta gent que va el dissabte és clar!. Continuarem gaudint de la teva visita a la propera entrada!
    Petonets i bon diumenge!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, però amb aquest perill ja comptes, no? I a les scraperes ens agrada el risc! I sí, el que va ser una pena va ser no poder veure a tothom però per comprar molt millor divendres sense dubtar-ho. Petonets i bona setmana!

      Elimina
  2. L'any vinent ja et pots guardar la data de dissabte, eh??? la teva butxaca ho agrairà i les teves seguidores bloggeres (o sigui jo) també :). Aish... jo en canvi vaig comprar però no tant potser perquè era dissabte i estava a tope i t'atabalava una mica tota la gentada!!! Jo també tinc pendent penjar l'LO ara que hi penso!! espero la teva crònica!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Malauradament no puc escollir els dissabtes que treballo i que no, o sigui, que és com una loteria. Si hi ha sort, coincideix i si no, a aguantar-se. Per la fira en si, la vaig disfrutar més anant divendres però em va saber molt de greu no coincidir amb vosaltres. Petonets

      Elimina