dimecres, 16 de març del 2016

FIRA SCRAP+ DE SITGES - LO PER L'EXPOSICIÓ ART+

I anem ja per la tercera i darrera entrada de la Fira Scrap+ de Sitges, la dedicada a l'exposició Art+, a la que em van convidar a participar un cop més. Les premises eren utilitzar una magnífica foto de la Sílvia Lledó i el títol "Records" i acompanyar-lo amb una petita crónica.

Com ja sabeu, jo em bloquejo quan em demanen una sèrie de condicions i la primera intenció va ser dir que no però també m'agrada enfrontar-me a situacions noves i intentar-ho.

I aquí teniu el resultat:


En primer lloc, com la foto era de tons clars, vaig tenyir amb tintes distress de diferents tons i aigua una cartolina texturitzada blanca. A sobre vaig col.locar un tros d'arpillera blava i a sobre, per enmarcar la foto, una cartolina blanca on vaig fer embossing en fred d'unes càmeres. I a sobre, enganxada amb foam,  la foto, a la que li vaig donar un toc de distress a les vores per tal de que ressaltés del fons blanc. Fins aquí tots els meus elements eren blancs i blaus i em semblava que faltava alguna cosa. Per això vaig afegir els enamels vermells com si fòssim xinxetes per clavar la foto. I per acabar el títol amb un abecedari plastificat blanc i la crònica en un full de llibreta escrita amb retolador de gel blau amb un toc de purpurina.






I així és com quedava penjat a l'exposició:


He de dir abans d'acabar que l'exposició em va encantar i que les meves companyes havien fet uns treballs extraordinaris, així com els tags que hi havia a l'entrada del Palau Miramar. Us convido a que les que no vau poder veure'ls us passeu pel blog de la fira quan els pengin perque val la pena. 

Només em queda tornar a donar les gràcies a l'Esther Segura per convidar-me a ser-hi i per tota la seva feina en pro del scrap. 

Ah! I si voleu veure els meus LO de les anteriors edicions, els teniu aquí i aquí.

8 comentaris:

  1. Et va quedar un fons xulíssim!!! I què dir´te de l'arpillera blava ainsss !!!

    Petonets

    ResponElimina
  2. Gràcies Raquel! No sé qui em deu haver viciat amb l'arpillera... Jajaja. Petonets

    ResponElimina
  3. Jo trobo que aquesta foto serà magnífica (no ho dubto pas) però és una foto molt difícil per a treballar (al meu parer és clar!).
    I jo pensava que eren xinxetes de veritat!!jajajajajaja. M'agrada molt aquest embossing de càmeres!
    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veig que he aconseguit l'efecte que volia amb les "xinxetes". Jajaja. I sí, per mi també va ser una mica difícil treballar amb aquesta foto. Primer perque no era meva i després perque no és el tipus de fotos que acostumo a fer. Però sí que penso que la foto és magnífica. Petonets

      Elimina
  4. Em va encantar passejar-me entre tots els treballs i veure com podem tenir idees tan diferents partint de quatre "normes" per tots iguals. M'encanta el fons que vas aconseguir i estic d'acord amb la Charo, la carpeta d'embossing és una monadaaaaaaaaaaa. A mi, ja ho saps, em va passar el mateix que a tu amb la foto però com dius tu està bé plantejar-se reptes i sortir una mica de la nostra zona de seguretat. Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, és molt curiós com surten treballs tan diferents d'una mateixa base. M'encanta marranejar amb tintes distress, jajaja. Petonets i bon cap de setmana!

      Elimina
  5. Aquest fons... és una passada!! doncs si era un repte, l' has resolt fenomenal!!!
    Bona pasqua!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Sílvia! Amb el repte he fet el que he pogut. Bona Pasqua per tu també! Petonets

      Elimina