diumenge, 14 de juliol del 2013

LLIBRETA DE REGAL

Ahir a la nit ens van convidar a sopar uns amics i no volien que portèssim res pel sopar. I vaig aprofitar per fer una llibreta per regalar a la cuinera.
La tapa:


La contratapa:


Com veieu segueixo provant coses amb les distress. Aquí volia crear un fons com d'aquarel.la però no m'ha sortit massa bé. Hauré de practicar més.






I he estrenat el nou segell de Mr. Wonderful:





Ara continuem amb la contratapa del darrera:


He continuat amb les distress però aquí he fet servir una màscara de gotes.


També he fet servir una de les meves troqueladores de vores.
  

I, per acabar, la tapa del darrera:
 

I tota ella ben embolicadeta en un sobre decorat amb els colors que predominen a la llibreta:

 



Em sembla que li ha agradat i jo, que feia temps que no feia cap, m'ho he passat molt bé fent-la.
 

5 comentaris:

  1. Xulíssima!! i tot i que dius que no t'ha quedat bé, m'agrada molt el fons amb les distress. El segell és una passada!!!! Segur que els hi va encantar el detall. Petonets

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt!!!!!! Molt bona feina. Marta

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies a les dues. A veure si em poso les piles perque últimament estic molt mandrosa i els vostres comentaris em donen ànims per fer més coses. Petons.

    ResponElimina
  4. Molt maco, molt ben coordinada...segur que vas triomfar :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Sònia. No sé si vaig triomfar però crec que sí que li va agradar. Petons

      Elimina