dissabte, 13 de juliol del 2013

MÉS TAGS DE RECORD

Un altre cop m'han encarregat uns tags per regalar-los com a record a les participants d'un curs. Fins avui no s'han entregat i ara ja els puc ensenyar. Són aquests:


Com ja us deia l'altre dia, quan haig de fer més de dues o tres unitats se'm fa una mica monòton i, per evitar-ho, intento introduir alguna variació, com ara el color. El fer-lo en colors diferents m'obliga a buscar papers que combinin per tots els tons, botons de tots els colors,,,
En aquest cas vaig entintar tots els tags amb els colors més clars de cada gama i a sobre vaig col.locar una màscara i vaig tornar a entintar amb dos tons diferents de la mateixa gama també. Tot està fet amb tintes distress. Ja que encara no he fet tots els deures del curs Distress sin stress almenys he aprofitat alguns dels coneixements per fer aquests tags:












Després vaig enganxar una butxaca de paper vegetal amb un fals cosit dibuixat amb retolador blanc. Per decorar he troquelat unes floretes amb un microbotó. 




I a dins de la butxaca una etiqueta amb la paraula Somnis amb embossing i una papallona per decorar.


Després d'això a veure si em poso les piles i faig tots els deures del curs. Si ho aconsegueixo ja us ho ensenyaré.

5 comentaris:

  1. Guauuuuuuuuuuu!! com has fet aquest efecte en el fons???? t'han quedat increïbles!!!! els colors són fantàstics i la butxaqueta una monada. Petonets

    ResponElimina
  2. Gràcies guapa. Ja trobava a faltar els teus comentaris. L'efecte del fons està creat fent un difuminat amb tintes distress de diferents tonalitats d'un mateix color aplicat sobre una màscara havent entintat prèviament amb el to més clar. Així escrit sembla molt complicat però realment és molt senzill i queda molt maco. Quan ens veiem ja t'ho explicaré millor. Petons

    ResponElimina
  3. M'encanten i la màscara aaaaaah la necessito !!! Jijijiji

    Petonets,

    ResponElimina
  4. M'encanten i la màscara aaaaaah la necessito !!! Jijijiji

    Petonets,

    ResponElimina