diumenge, 28 de juliol del 2013

ORGANITZACIÓ DE TROQUELADORES

Últimament el nombre de les meves troqueladores ha anat augmentant i m'era una mica incòmode anar buscant cada vegada les de formes bàsiques que són les que més utilitzo. Per internet havia vist en les enormes scrap-rooms de les americanes unes barres que ocupaven parets senceres on penjaven totes les troqueladores. Com jo no tinc una paret sencera on col.locar-les, vaig decidir comprar un parell de barretes per posar només les que més utilitzo. Però vaig anar a Ikea i vaig trobar unes prestatgeries per especiers que em va semblar que quedarien més mones. I aquest és el resultat:


El problema és que no hi ha prou espai per totes les que volia posar i ocupen bastant espai però almenys he aconseguit tenir més a mà algunes de les que més utilitzo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada