divendres, 26 de juliol del 2013

NOVA ORGANITZACIÓ DE LES CINTES

Fa temps aquí us vaig ensenyar com tenia guardades les cintes. Però el nombre ha anat augmentant i m'era una mica incòmode amb tantes bossetes. Cada vegada que volia treure'n alguna havia de treure-les totes per mirar-les i tornar-les a posar totes apretades. Per això vaig decidir canviar el sistema. Primer vaig agafar uns cartrons d'una caixa d'embalatge d'una de les meves recents comandes i vaig fer unes "hendidures" (no sé si es diuen així en català) per que no es moguèssin les cintes.






I he col.locat els cartronets en les mateixes capses d'Ikea separades per colors.
 

Us haig de dir que em vaig passar vàries nits, mentre veia la tele, retallant cartronets i enrrollant cintetes perque tinc tres capses com aquesta plenes de cintes.
En una caixa apart tenia les blondes i les cintes amb alguna particularitat especial (segons els meus criteris, és clar). El problema va sorgir amb les ondulines que tenien molt volum i se'm desplaçaven. Ho vaig solucionar enrrotllant-les en pals de gelat i agafant-les amb agulles de cap.


El mateix he fet amb les cintes d'organza i les he col.locat en una galledeta comprada a Tiger. A que queden mones?

 

De moment el sistema funciona força bé.

També he canviat altres coses de l'organització que ja us aniré ensenyant.

1 comentari:

  1. Hola wapa! Ja enyorava les teves entrades!!! Jo al principi les cintes les tenia totes tirades... al final les vaig classificar per colors també i les tinc en capses d'aquelles que tenen capsetes dins per separar-les... ja en tinc tres i una pels cordills, ... al final hauré de marxar de casa, jajaja. Petonets

    ResponElimina