dilluns, 1 de juliol del 2013

REGALS DE FINAL DE CURS

Fa molts dies que no publico res però és que tampoc tinc gran cosa per ensenyar perque estic molt mandrosa últimament. Miro molt per internet, arxivo en el meu Pinterest coses que m'agraden i que penso que faré però no m'acabo de posar.
El que sí tenia pendent per ensenyar són un parell de coses que vaig fer amb la meva filla com a regals de final de curs.
Recordeu la poesia que la meva filla va escriure per Sant Jordi? Doncs, bé, una professora de l'escola li va demanar que la posés de tal manera que es pugués enmarcar per penjar-la i vam fer això:



També vam fer una targeta per la seva tutora:


A l'interior anava un text molt maco que li va escriure la Júlia i una foto de les dues del sopar de final de curs (perque aquest any deixa l'escola de primària i se'n va a l'institut).

Intentaré no trigar tant a publicar. Tinc pendents tots els exercicis que he fet amb les técniques del curs "Distress sin stress" de ¡Pega, papel o tijeras! que vaig seguint encara que amb retràs.

6 comentaris:

  1. Oooh què xula !!! A més un gran record !!! M'encanta m'encantaaaa !!!

    Petonets

    ResponElimina
  2. Oooh què xula !!! A més un gran record !!! M'encanta m'encantaaaa !!!

    Petonets

    ResponElimina
  3. Aish... quantes entrades pendents!!! i és que he estat sense ordinador i des del mòbil és un rollo... M'encanta!!! un regal preciós i com diu la Raquel un gran record! Petonets

    ResponElimina
  4. Gràcies noies. Espero que sí que sigui un bon record. Petons.

    ResponElimina