dissabte, 30 de gener del 2016

AGENDA CREATIVA 19

Bravo!!! Jo mateixa em faig l'ola perque amb aquesta entrada aconsegueixo posar-me al dia. Ho he aconseguit! Ara només queda que pugui continuar seguir el ritme.

No m'enrotllo més i us ensenyo la setmana del 18 al 24, o sigui, la setmana passada, que va ser una setmana dura a la feina però per sort el scrap em salva d'aquesta i altres situacions:



Dia a dia:


Segell de Kaisercraft. Ja veieu com començava la setmana...



Un paper d'origami. I segueix la setmana...


Washi-tapes i segell de Florileges Design.


Enganxina de Simple Stories. La setmana continuava sent dura.


Fons fet amb neocolors, una washi-tape i cors troquelats d'una cartolina folrada amb la mateixa washi-tape.


Fons fet amb distress i una màscara de Simon says stamp i segell de Personal Mark. El missatge positiu es deu a que era cap de setmana, jajaja.


I amb aquest final esperançador he assolit la meta que m'havia proposat d'ensenyar-vos tot el que havia fet aquest Nadal i aquest mes de gener. Ara ja tornarem al ritme normal, amb nous projectes per aquest any i algun que tinc una mica abandonat de l'any passat. Fins aviat!



4 comentaris:

  1. Tu fes-te l'ola...però jo no puc seguir el teu ritme!!jajajajajajaja. Ara seriosament: m'encanten totes les entrades anteriors i d'aquesta què dir??...doncs que m'agrada molt i que també ha sigut com una teràpia el fer les pàgines, no??jajaja
    Petonets i bona i millor setmana!!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, realment l'agenda s'està convertint en la meva teràpia diària. I tranquil.la, que ara tornaré a un ritme normal. Aquest ritme no el puc suportar molt més. Petonets i bona setmana!

      Elimina
  2. Estàs imparable!!! jo no et faig la ola, no, et faig un tsunami!!!! Com sempre molt xula amb aquest festival de segells que tens :). Espero que aquesta setmana sigui molt millor :). Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs em sembla que ara ja he parat d'aquesta voràgine d'entrades i en quant a la feina no crec que millori molt de moment. Sort del scrap! Petonets i bona setmana!

      Elimina