divendres, 29 de gener del 2016

ALBUM DE BEBE. NEN O NENA?

Pel Pop-Up també vaig preparar uns albums de bebé en versió nen i nena dels que us vaig mostrar les tapes aquí. Ara us ensenyo l'interior i prepareu-vos perque l'entrada és llarga:


En tots dos casos es tracta d'un album desplegable jugant amb cartolines de diferents tonalitats de blaus o roses i papers decorats en tons pastel.

Per les tapes, base de cartolina de la tonalitat més fosca, amb cartolina blanca i a sobre un paper decorat (nen) o una cartolina on he fet embossing en fred amb una carpeta de Sizzix (nena). A sobre un cercle de cartolina blanca i una "galeta" de la cartolina més fosca enganxada amb foam. A sobre he enganxat una fusteta.
 


Obrim l'album:



I despleguem:



Com us he dit abans he combinat paper decorat amb cartolines llises dels mateixos tons sobre una cartolina de tonalitat intermitja entre les tapes i les pàgines interiors: blau turquesa en el cas del nen i fucsia en el cas de la nena, per trencar una mica amb aquests colors tan clarets.

Els detalls:



 
Els dos són segells del mateix kit d'Artemio.


 I aqui una fusteta.


I passem pàgina:




Els detalls:



Segells d'Aladine.


I de nou una fusteta.


I ara despleguem cap a l'altra banda:




Els detalls:


El marc està retallat d'un paper de la mateixa col.lecció i a sobre un llacet de roba. 



Un fals cosit amb retolador de gel i un segell de Woodware.


I despleguem per l'altra banda:




I els detalls:



Segell del mateix kit de Woodware.
 


Un altre marc del mateix paper decorat i uns cors troquelats amb la troqueladora de Confetti de la Martha Stewart.




El text de la banderola també és un segell del kit de Woodware.

I per tancar l'album una cinteta de quadrets on va incorporada una fusteta en forma de xumet tintada amb la mateixa tinta que he utilitzat amb els segells de l'interior.



I si heu arribat fins aquí, ja podeu descansar i només em queda donar-vos les gràcies per la vostra paciència i dedicació.

2 comentaris:

  1. Ohhhhhhhhhhhhh! quina monada!!!! els dos són fantàstics!!! i tan dolços!!!! M'agrada molt l'estructura, els papers i m'han enamorat aquests marcs!!! Segur que van tenir molt d'èxit! Ah! i que consti! m'encanten les entrades llargues i plenes de fotos per veure tots els detallets!!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, jo que no soc molt de tons pastels, quan vaig veure aquests papers vaig pensar de seguida en fer aquests albums de bebé i per una vegada va ser dit i fet. I sí, han agradat força. Gràcies per la teva paciència i els teus comentaris. Petonets i a continuar disfrutant del cap de setmana!

      Elimina