diumenge, 17 de gener del 2016

L'ÚLTIM REGAL DE NADAL. MINI-ALBUM AVENTURA

Ahir a la nit van venir a sopar uns amics que normalment venen sempre el dia de Reis a casa. Aquest any estaven fora i no van venir. Per això ahir vam fer l'intercanvi de regals encara que amb una mica de retràs. Aquest era el seu regal:


Dintre hi havia una caixa amb diferents coses i entre elles un mini-album per a que puguin guardar fotos i records d'aquesta escapada del Nadal. Això és el que us volia ensenyar avui. Us adverteixo de que les fotos són horribles perque les vaig fer a tota pressa una estona abans de que ells arribéssin i no hi havia manera de trobar una llum decent. Els colors no s'assemblen gaire als originals. Per exemple, tot el que es veu negre en realitat és blau fosc. En fi, vaig fer el que vaig poder donades les circumstàncies adverses. Jutgeu per vosaltres mateixes:


No us he dit que aquest mini segueix el mateix model que ja vaig fer aquí i aquí. En aquest cas he buscat uns papers hivernals i he utilitzat una washi-tape platejada amb estrelletes. Els tons de tot el mini són gris, blaus i blanc. El títol està troquelat en dues cartolines blaves enganxades per donar més volum amb un troquel de Toga dissenyat per la Marta Juez.






El floc de neu troquelat amb un troquel de Lawn Fawn i enganxat amb foam.

Les pàgines interiors:




Aquí simplement he estampat amb tinta blanca un segell de Scrapart.




Aquí un troquelat fet amb un troquel de Memory Box. 





 
Aquí un segell de meli-melo estampat amb tinta platejada.

 






Aquí he troquelat en dos colors diferents (blau marí i gris) amb un altre troquel de la Marta Juez i he inserit la paraula en el "bocadillo".

 






Aquí he estampat un segell de meli-melo sobre una cartolina gris i l'he retallat.

 






Aquí de nou un segell de meli-melo estampat amb tinta blanca sobre cartolina blava i troquelat amb una troqueladora de galeta quadrada.

I arribem a la tapa del darrera:





En total hi ha 7 butxaques amb 7 tags on es poden enganxar fotos petites, records, tiquets... o simplement escriure les impressions d'aquesta escapada. 

No és que sigui una autèntica meravella però sí us puc dir que al natural guanya bastant. 

Bona setmana a totes!

2 comentaris:

  1. Aquestes ditxoses fotos... haurem de fer un curset tu i jo :O, jeje. Jo sempre m'hi barallo i mai acabo d'aconseguir el resultat desitjat... L'àlbum és molt maco, jo he utilitzat aquesta estructura diverses vegades i és fantàstica! i els papers són una meravella. Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els papers són molt més macos al natural. I sí, lo del curset de fotografia és una de tantes assignatures pendents... Uff! Necessito dies de 30 hores, com a mínim!!! I diners per utilitzar aquestes hores en el que m'agrada. Jajaja! Per demanar que no quedi. Petonets

      Elimina